پیروزی غزه، نتیجه مقاومت و پایداری است

خانه / استان ها / پیروزی غزه، نتیجه مقاومت و پایداری است

حجت الاسلام کریم سرافراز با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت:حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاجامع فضایل و سرآمد و الگوی زنان است.

سرافراز11

حجت الاسلام کریم سرافراز با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت:حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاجامع فضایل و سرآمد و الگوی زنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، به تشریح گوشه ای از فضایل این بانوی گرانقدر اسلام پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، افزود: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، جلوه اي از وجود حضرت زهرا سلام الله عليها بود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: آن بانوی بزرگ اسلام، در طهارت نفس امتيازي خاص و بسيار والاداشت كه امام هشتم برادر تني آن حضرت او را كه نامش فاطمه بود، معصومه خواند.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به حدیث شریف از حضرت امام رضا علیه السلام که فرموده اند” “من زار المعصومة بقم كمن زارني”، اظهار داشت: امام هشتم شیعیان، زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم را همانند زیارت خویش در مشهد مقدس عنوان فرموده اند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصيت فردي و کمالات روحي والای حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، گفت: آن حضرت در بين فرزندان امام موسي بن جعفر علیه السلام، بعد از برادرش، امام علي بن موسي الرضا علیه السلام، در رتبه بالایی جاي دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، الگوگیری از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را یکی از وظایف بانوان و دختران مؤمنه دانست و افزود: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، بهترین راهنمایان بشریت در زندگی فردی و اجتماعی هستند.

حجت الاسلام سرافراز در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی غرورآفرین رزمندگان مقاومت غزه اشاره کرد و اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان و مردم مظلوم نوار غزه و حمایت همه جانبه آنها از پایداری در برابر زیاده خواهی و جنایات ضد بشری ر‍ژیم صهیونیستی از عوامل اصلی این پیروزی بزرگ است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، حضور ملت های آزاده در صحنه و اعلام حمایت از مردم تحت ستم غزه و فلسطین اشغالی را از دیگر عوامل نتیجه بخشی مقاومت مردم مظلوم غزه برشمرد و سکوت سازمان های بین المللی را یک رسوایی بزرگ خواند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *