چهارپایه خوانی مداحان در محله های تهران با پویش دعوت حضور

چهارپایه خوانی مداحان در محله های تهران با پویش دعوت حضور

خانه / پیشنهاد ویژه / چهارپایه خوانی مداحان در محله های تهران با پویش دعوت حضور

پویش دعوت حضور از سوی حاج میثم مطیعی ایجاد شد و بنا داریم به مناسبت ایام دهه کرامت جشن خیابانی را به صورت چهارپایه‌خوانی برگزار تا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

چهارپایه خوانی مداحان در محله های تهران با پویش دعوت حضور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از فارس،  مدیرعامل مؤسسه آیین حسینی گفت: پویش دعوت حضور از سوی حاج میثم مطیعی ایجاد شد و بنا داریم به مناسبت ایام دهه کرامت جشن خیابانی را به صورت چهارپایه‌خوانی برگزار تا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام محمد رستمی مدیرعامل موسسه آیین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت همگانی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، پویش دعوت حضور از سوی حاج میثم مطیعی ایجاد شد و بنا داریم به مناسبت ایام دهه کرامت جشن خیابانی را به صورت چهارپایه‌خوانی برگزار تا مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

تیرز چهارپایه خوانی مداحان در محله راه آهن در پویش دعوت حضور

وی افزود: این تجمع‌ها بدون هیچ حمایت و طرفداری از کاندیداهای حاضر برگزار خواهد شد و تنها برای دعوت حداکثری مردم به حضور در انتخابات برگزار می‌شود.

رستمی تصریح کرد: این تجمع‌ها از فردا یکشنبه ۲۳ خردادماه در میدان راه‌آهن با چهارپایه‌خوانی عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. همچنین از دیگر هیأت‌های کشور نیز دعوت کردیم تا با برگزاری جشن‌های مشابه دعوت از مردم را انجام دهند.

مدیرعامل مؤسسه آئین حسینی در پایان خاطرنشان کرد: این جشن‌ها تا روزهای منتهی به انتخابات  ادامه خواهد داشت.

بنر چهارپایه خوانی مداحان در محله های تهران با پویش دعوت حضور
بنر چهارپایه خوانی مداحان در محله های تهران با پویش دعوت حضور

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *