کتابخانه دیجیتال سخنرانی‌های استاد انصاریان راه‌اندازی شد

خانه / پیشنهاد ویژه / کتابخانه دیجیتال سخنرانی‌های استاد انصاریان راه‌اندازی شد

معاون ارتباطات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از آغاز به‌کار کتابخانه دیجیتالی مجموعه سخنرانی‌های مکتوب استاد حسین انصاریان در آستانه عید غدیر خبر داد.

کتابخانه دیجیتال سخنرانی‌های استاد انصاریان راه‌اندازی شد

هیاتسیّد محمّدجواد آصف آگاه، معاون ارتباطات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از آغاز به‌کار کتابخانه دیجیتالی مجموعه سخنرانی‌های مکتوب استاد حسین انصاریان در آستانه عید غدیر خبر داد و اظهار داشت: واحد رسانه مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از بیش از نیم قرن سخنرانی‌های حضرت استاد انصاریان توانسته است، بیست هزار سخنرانی از حدود چهل هزار سخنرانی را در مؤسسه گردآوری و در دسترس عموم قرار دهد که حدود ۱۰ سال متوالیِ این سخنرانی‌ها بر روی سایت Erfan.ir از هم‌اکنون بارگذاری شده است.

کتابخانه دیجیتال سخنرانی‌های استاد انصاریان راه‌اندازی شد

وی ادامه داد: این سخنرانی‌ها در قالب ۱۰۰۰ موضوع بی‌تکرار دسته‌بندی شده و در حال پیاده‌سازی و ارائه به‌صورت مکتوب است.

آصف آگاه بیان داشت: از این میان تاکنون ۵۰ عنوان از سخنرانی‌ها بعد از پیاده‌سازی و موضوع‌گذاری بدون دخل و تصرف در ساختار سخنرانی با ویرایش جزئی در متن بصورت فایل PDF در کتابخانه دیجیتال سخنرانی‌های مکتوب استاد انصاریان در سایت Erfan.ir در بخش سخنرانی‌های مکتوب بارگذاری شده است و ان‌شاء الله تا پایان سال نیز ۵۰ جلد دیگر در این بخش آماده بارگذاری خواهد شد.

این مجموعه آثار منابعی ارزشمند جهت استفاده طلاب، سخنرانان و نیز عموم مردم می‌باشد. امکان دانلود فایل PDF و نیز جستجو بر حسب موضوع، زمان و مکان از خصوصیات این کتابخانه دیجیتال است.

منبع:فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *