کوثر قرآن با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کرد / مراسم فاطمیه دوم در لردگان+تصویر

خانه / استان ها / کوثر قرآن با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کرد / مراسم فاطمیه دوم در لردگان+تصویر

حجت الاسلام امین خالدی دو سومین شب مراسم سوگواری فاطمیه دوم گفت: کوثر قرآن با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کرد.

در فلارد لردگان بیان شد؛

کوثر قرآن با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کرد

حجت الاسلام  امین خالدی دو سومین شب مراسم سوگواری فاطمیه دوم گفت: کوثر قرآن با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم سوگواری بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها به مدت سه شب ، با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر مالخلیفه فلارد لردگان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام امین خالدی با تسلیت و تعزیت شهادت مظومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بانویی است که ؛ نه زن بودن ـ نه بارداری ـ نه مادر بودن ؛ مانع دفاع او از ولیّ معصومش نشد! با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کرد

وی به لزوم الگوگیری از کوثر قرآن در ابعاد گوناگون زندگی و دفاع از ولایت و اسلام ناب اشاره کرد و افزود: دست و پایِ ما را، چه چیزی بند کرده است، که در ولایتمداری آنقدر ضعیف بوده‌ایم، که ولیّ معصوممان بیش از هزار سال است که منتظر یاری ماست ، چرا از اسلام ناب دفاع نمی کنیم، چرا از ولایت فقیه دفاع نمی کنیم، چرا مردم مدینه امیر ولایت و حضرت فاطمه سلام الله علیها را یاری نکردند.

حجت الاسلام خالدی ادامه داد: یکی از زشت‌ترین انواع ترس‌ها در جامعه ، ترس از تحقیر و سرزنش  است که یک ترس روانی است ،این بدتر از ترسِ از مرگ یا فقر است که سلطه‌گران به‌کار می‌گیرند.

کارشناس مسایل مذهبی گفت: مردم کوفه از سرِ چه ترسی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را یاری نکردند؟ ترسیدند که مبادا لشکر یزید بیاید و آنها را تکه‌تکه کند، در فاطمیه، مردم مدینه از چه چیزی ترسیدند و به ندای حضرت فاطمه سلام الله علیها  پاسخ ندادند؛  آیا کسی تهدید کرده بودند آنها را تکه‌تکه می‌کند.

وی ادامه داد:  وقتی حضرت امام‌حسین علیه السلام صدا زد “هَل مِن ناصرٍ ینصُرنی”هرکسی به ایشان کمک می‌کرد، کشته می‌شد،اما وقتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  بین در و دیوار ضجه زد، اگر کسی به ایشان کمک می‌کرد، کشته نمی‌شد.

حجت الاسلام خالدی افزود: در مدینه نه ترس از فقر بود، نه ترس از کشتار بود، بلکه یک ترس روانی وجود داشت؛ مردم مدینه در رودربایستیِ همدیگر ماندند و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  را کمک نکردند، آنها سکوت زشتی کردند و این سکوت خیلی خیانت‌کارانه بود.

وی گفت: یک جوّ روانی سنگین علیه حضرت علی علیه السلام  ایجاد شده بود که هیچ‌کسی به ایشان کمک نمی‌کرد. حتی نقل شده است تعداد زیادی در یک شب به  امیر ولایت حضرت علی علیه السلام  وعده ی یاری دادند اما روز که شد، در رودربایستی ماندند و نیامدند.

اقامه نماز مغرب و عشا . تلاوت کلام نورانی وحی . سخنرانی. ذکر مصیبت  مداحی و سینه زنی از برنامه‌های  شب سوم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بود

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فلارد لردگان در حایشه این مراسم گفت: مراسم فاطمیه دوم به مدت سه شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء ،تلاوت کلام نورانی وحی، ذکر مصیبت مداحی و سینه زنی و رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

حاج نبی الله بابا احمدی افزود: این مراسم معنوی حجج اسلام خیری ، حسنی و خالدی به ایرادسخن و مداحان به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداختند.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *