گردهمایی مسئولان هیئات رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری+ تصویر

خانه / استان ها / گردهمایی مسئولان هیئات رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری+ تصویر

سردار اکبری در جمع مسئولین هیئات رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باعث ایجاد امنیت در کشور خواهد شد.

اصلح کسی است که احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بداند

سردار اکبری در جمع مسئولین هیئات رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باعث ایجاد امنیت در کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی مسئولان هیئات رزمندگان اسلام استان، معاونین پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی این هیأت در شهرکرد برگزار و پیرامون برنامه های: دعای عرفه ، ماه محرم، اربعین حسینی، ماه صفر، مراسم دعای پرفیض ندبه و پخش سراسری … برنامه ریزی شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تقدیر از زحمات هیئات رزمندگان اسلام استان، در برگزاری برنامه های مذهبی ، کمک های مؤمنانه و جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گفت: قطع و یقین با نیت خالص ورود پیدا کردید و یک سنت حسنه ای را احیا و اجرا نمودید.

وی، با ابراز امیدواری برای استفاده سایر هیئات مذهبی از الگوی هیئت رزمندگان اسلام استان در برنامه های مختلف،  به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: رزمندگان این هیئت در دوران دفاع مقدس یک کار جهادی انجام دادند و امروز در جنگ نرم که سخت تر از جنگ نظامی است و دشمن ما هم دشمن پیچیده تری از دوران دفاع مقدس است، سنگرها و اهداف دشمن هم خیلی نسبت به گذشته پیچیده تر است، چون با افکار افراد کار دارد، نیاز به مراقبت بیشتر مقابل توطئه های دشمنان داریم.

سردار اکبری، افزود: باید از تاریخ گذشته عبرت بگیریم و همچون جنگ احد، تنگه را رها نکنیم، زیرا غرور بر پیروزی عامل شکست خواهد بود و پیروزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدربدانیم و در حالی که به پشت درب های کاخ های دشمنان رسیده ایم، حواسمان باشد که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در بحث انتخابات نیز باید وظیفه خود را طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که تأکید بر حضور حداکثری دارند، انجام دهیم.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باعث ایجاد امنیت در کشور خواهد شد و ارکان اصلی ما بر اساس حضور مردم و انتخابات است، باید مواظب فتنه دشمنان بود. میزان آرای مردم در انتخاب ریاست جمهور در سطح داخلی و خارجی اثرگذار است.

سردار اکبری، شاخصه های کاندیدای اصلح را از دیدگاه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اگر عمل کاندیداها در مناظره ها به نحوی تضعیف دین و انقلاب باشد، مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدا هستند و باید مرزها را تفکیک کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، اعتقاد حقیقی به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب و اخلاق مداری را دومین شاخصه برای کاندیدای اصلح از دیدگاه شهید سلیمانی دانست.

یادگار سالهای دفاع مقدس، بکارگیری افراد پاک دست و معتقد و خدمتگزار به ملت، مقابله با فساد و دوری از فساد و تجملات را از دیگر شاخصه های فرد اصلح برشمرد و گفت: اصلح کسی است که در دوره مسئولیت خود احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بداند و خدمتگزار واقعی ملت و توسعه گر ارزش باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پایان به مسئولین هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری توصیه کرد؛ ضمن برگزاری مراسمات و برنامه های معنوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات را در صدر برنامه های خود قرار داده و کمک های مؤمنانه را هم تا دفع کامل ویروس منحوس کرونا ادامه دهند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی و صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، پخش نماهنگ گوشه ای از اقدامات هیئات رزمندگان اسلام در سطح استان، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش اجمالی اقدامات هیئات رزمندگان اسلام توسط مدیراجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های گردهمایی سالانه مسئولین هیئات رزمندگان اسلام و معاونین پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی این هیأت در استان چهارمحال و بختیاری بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی و محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *