گزارش تصویری شب سوم مراسم عزاداری پنج شب پایانی ماه محرم | اختصاصی هیات

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش تصویری شب سوم مراسم عزاداری پنج شب پایانی ماه محرم | اختصاصی هیات

سومین شب سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین برگزارشد
مراسم عزاداری و نوحه خواتی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سومین شب نیز با سخنرانی حجت الاسلام عالی در مسجد جامع امام سجاد علیه السلام پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی هیت رزمندگان اسلام مراسم سوگواری و عزاداری که به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام در حال برگزاري است ، در سومين شب آن و در مسجد جامع امام سجاد علیه السلام ، حجت الاسلام و المسلمین عالی اظهار داشت: يكي از آفات و آسيب هايي كه مومنين ممكن است مبتلا شوند عجب و غرور است.
وي با اشاره به داستان حضرت موسي و حضرت خضر تصريج كرد: حضرت موسي كه پس از 40 روز در كوه طور تورات به او داده شد نيز دچار عجب شد.
حجت الاسلام و المسلمين عالي با تأيد بر اين كه بدترين صفت اين است كه انسان به واسطه تفضل ها و نعمتهايي كه از سوي خداوند به او عطا مي شود دچار عجب و غرور شود، افزود: بهترين صفت فروتني و تواضع در برابر خداوند است.
وي در ادامه بيان داشت: همه اين نعمتها از قبيل زيبايي، قدرت ، علم، جواني و …. كه انسان در اختيار دارد از طرف خداوند به او عنايت شده و ما نبايد دچار خود برتر بيني و عجب و غرور شويم چرا كه همه اين قدرت و مكنت روي از انسان گرفته مي شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *