برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی در بافق + تصاویر

خانه / پیروان عترت / برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی در بافق + تصاویر

مراسم اربعین حسینی به همت هیئت رزمندگان اسلام پیروان عترت خواهران بافق با حضور جمعی از خانواده محترم شهدا با قرائت زیارت عاشورا برگزار گردید.

مراسم اربعین حسینی به همت هیئت رزمندگان اسلام پیروان عترت خواهران بافق با حضور جمعی از خانواده محترم شهدا  با قرائت زیارت عاشورا برگزار گردید.

در این مراسم سرکار خانم عباسی از حوزه علمیه قم پیرامون اخلاق در خانواده ، سبک زندگی آسان ، صبر و استقامت حضرت زینب سلام الله علیها سخنانی بدین شرح بیان داشتند. خداوند در قرآن کریم می فرمایند من شما را به صبر در مال و جان امتحان می کنم و بعد انتخاب را به عهده خودتان می گذارم. زمانی انسان ، موفق و با آرامش است که صبر را در زندگی خود حاکم کند. صبری که با ایمان باشد . حضرت زینب سلام الله علیها در یک روز چندین نفر از نزدیکترین افراد خانواده خود از جمله برادربزرگوارشان را از دست دادند ولی صبر کردند ، به اسارت رفتند صبر کردند ، ماتم و عزای فرزندان برادر را دیدند ، صبر کردند همه اینها صبر با ایمان بود که باعث شد قیام حسینی پابرجا بماند . در ادامه ایشان پیرامون تشکیل خانواده بیان داشتند خداوند می فرماید برای شما همسرانی قرار دادیم که در کنارشان آرامش داشته باشید پس شما باید کانون خانواده را با اخلاق نیکو و رفتار صمیمی گرم نگه بدارید چون هدف از ازدواج آرامش بخشی است . شما ضمن تعلیم و تربیت اولاد باید در نظر داشته باشید همسر بزرگترین حق را گردن شما دارد . کانون خانواده با الگو گرفتن از صبر ایمانی حضرت زینب سلام الله علیها گرم خواهد بود نه سبک زندگی غربی و مسائلی که متاسفانه در زمان ما بعضیها برای خودشان ملاک قرار می دهند اخلاق و صبر با ایمان درسبک زندگی آسان شرط آرامش خانواده ها می باشد در پایان مراسم نوحه سرائی و عزاداری در ماتم اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین صورت گرفت.

b1

b3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *