اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی + تیزر و بنر

اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی + تیزر و بنر

خانه / پیشنهاد ویژه / اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی + تیزر و بنر

در ایام عزداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، جمعه ۱۵ شهریورماه برابر با ششم محرم الحرام، اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور خانواده‌های تهرانی در قطب عبادی ـ فرهنگی پایتخت ایران اسلامی برگزار می شود.

اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی + تیزر و بنر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی در بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر علیه السلام روز جمعه 15 شهریور ماه 1398 مصادف با ششم محرم الحرام 1441 از ساعت 8:30 صبح در شبستان اصلی مصلای حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) برگزار میگردد.

به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، جمعه ۱۵ شهریورماه برابر با ششم محرم الحرام، آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر علیه السلام با حضور خانواده‌های تهرانی در قطب عبادی ـ فرهنگی پایتخت ایران اسلامی برگزار می شود. اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی همچون سال گذشته، عطرآگین به حضور خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی
اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، آقایان حاج احمد واعظی و حاج مرتضی طاهری در این برنامه به ذکر مصیبت اهل‌بیت علیه السلام می‌پردازند. اجرای گروه همخوانی نسیم‌قدر از دیگر برنامه‌های این سوگواره است. این مراسم از ساعت ۸:۳۰ به طور رسمی آغاز و از شبکه ۲سیما به صورت مستقیم پخش می شود.

برای این اجتماع عظیم، درهای مصلی از ساعت ۶:۳۰ باز خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های‌ شماره ۱۷، ۱۸ و ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱ و ۲ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.

همچنین پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ‌ شماره ۱۹ در بزرگراه رسالت، پارکینگ‌های شماره ۶، ۷ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ‌های شماره ۲ و ۴ در خیابان شهید بهشتی برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، همانند سایر برنامه های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلی آماده خدمت رسانی هستند.

بنر اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی
بنر اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی

شما همراهان گرامی سایت هیات می‌توانید در ادامه تیزر اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی را مشاهده نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *