برپایی 220 کاروان شادی غدیر در استان تهران و برگزاری جشن در 10 بوستان

خانه / پیشنهاد ویژه / برپایی 220 کاروان شادی غدیر در استان تهران و برگزاری جشن در 10 بوستان

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: امسال دو برابر سال گذشته، یعنی ۱۱۰ کاروان در شهر تهران و ۱۱۰ کاروان نیز در شهرستان‌های استان تهران با عنوان کاروان‌های شادی غدیر راه‌اندازی می‌شود.

برپایی 220 کاروان شادی غدیر در استان تهران و برگزاری جشن در 10 بوستان

علی‌اکبر مداحی مسئول کمیته کاروان شادی غدیر و مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن عید غدیر کاروان‌های شادی غدیر، به همت این کمیته زیر نظر بنیاد بین‌المللی غدیر در سراسر کشور راه‌اندازی و حداقل در شب و روز عید غدیر و حداکثر دهه امامت و ولایت در سراسر کشور شاهد برپایی این کاروان‌ها از سوی هیئات رزمندگان اسلام خواهیم ( برپایی 220 کاروان شادی غدیر ) بود.

برپایی 220 کاروان شادی غدیر در استان تهران و برگزاری جشن در 10 بوستان

اهداف برپایی کاروان شادی غدیر

وی افزود: این کاروان‌ها با هدف تبیین خطبه غدیر و انتقال پیام آن به اقشار مردم بالاخص نسل نوجوان، ترویج شادی در روز عید سعید غدیر خم (عیدالله اکبر)، توزیع هدایا به خصوص به کودکان و نوجوانان و اطعام در مناطق فقیرنشین و پذیرایی در همه مناطق، فعالیت خواهند داشت.

حضور کاروان شادی غدیر در ۱۱۰۰ نقطه تهران در سال گذشته

مداحی با اشاره به اینکه در برپایی 220 کاروان شادی غدیر تمامی اقشار مردم، ارگان‌ها و نهادهای مختلف در بخش‌های مختلف ماموریتی این کاروان‌ها مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: سال گذشته در روز عید غدیر خم در سطح استان تهران ۱۱۰ کاروان به نیت امیرالمومنین علیه السلام از میدان امام حسین علیه السلام حرکت و در ۵۵۰ نقطه تهران و ۵۵۰ نقطه شهرها و روستاهای استان تهران به اجرای برنامه شامل؛ پخش مولودی و سرود، روایتگری غدیر توسط روحانی کاروان، مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی مداحان نوجوان، توزیع کیک و شکلات، توزیع هدایای کودکان و توزیع بسته متبرکه حرم امام رضاعلیه السلام پرداختند.

برپایی 220 کاروان شادی غدیر در استان تهران و برگزاری جشن در 10 بوستان

برپایی ۲۲۰ کاروان شادی در استان تهران

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به برنامه‌های امسال کاروان شادی غدیر تصریح کرد: امسال دو برابر سال گذشته، یعنی ۱۱۰ کاروان در شهر تهران و ۱۱۰ کاروان نیز در شهرستان‌های استان تهران راه‌اندازی خواهد شد که تفاوت امسال با سال گذشته، عدم برگزاری متمرکز آن است و بناست این کاروان‌ها توسط تشکل‌های حاضر در مساجد بزرگ اجرایی شود و کمیته غدیر تنها سخنران، روایتگر، مداح نوجوان یا نوگل حسینی و هدایای کودکان را تأمین کند.

برپایی جشن غدیر در ۱۰ پارک بزرگ شهر تهران

وی گفت: علاوه بر ۲۲۰ کاروان اعلام شده در تهران، در ۱۰ پارک بزرگ شهر نیز مراسم باشکوهی در شب و روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

مداحی افزود: همزمان با تهران، در سراسر کشور توسط تعدادی از مساجد، هیئات مذهبی و شعب هیأت رزمندگان اسلام، این کاروان به‌صورت‌های مختلف راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام خیّرین برای کمک و مشارکت در برپایی 220 کاروان شادی غدیر، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نشانی فاطمیه بزرگ تهران در تقاطع خیابان‌های فاطمی و کارگر تحویل و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۱۴۵۷ به نام هیأت رزمندگان اسلام واریز کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *