بیانات امام خامنه ای در دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات امام خامنه ای در دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی

آنچه من به ملّت خودمان عرض میکنم این است که راه امام بزرگوار و راه انقلاب را رها نکنید؛ این راه را دنبال کنید .عزّت دنیا و عزّت در ملأ اعلی به این وابسته است که این راه را برویم.

بیانات دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی

 1-توصیه ی ما به خودمان، به جوانهایمان، به مبلّغین امور دینی، به کسانی که سررشته های فکر مردم دست اینها است، این است که به همه ی آیات درباره ی پیغمبر و درباره ی تعالیمی که به پیغمبر می دهد مراجعه کنند، همه ی این مفاهیم را در قرآن ببینند؛ یک مجموعه ی کامل است.

2-  امروز دنیای اسلام دچار محنتهای بزرگی است و راه حلّ  آن محنتها، اتّحاد اسلامی است .وحدت، هم افزایی، کمک به یکدیگر، از اختلافات مذهبی و فکری عبور کردن.

 3- فریاد اتّحاد و اجتماع مسلمین از حنجره های بااخلاص بلند است و مسلمانها را دعوت میکنند به اینکه به مشترکاتشان توجّه بکنند؛ اگر این وحدت اتّفاق بیفتد، وضعی که امروز مسلمانها دارند دیگر به این شکل نخواهد بود و مسلمان عزّت پیدا خواهد کرد.

4-  به نظر ما مهم ترین آمادگی امروز برای مواجهه ی با دشمن . عبارت است از اتّحاد بین مسلمین ،

5-آنچه من به ملّت خودمان عرض میکنم این است که راه امام بزرگوار و راه انقلاب را رها نکنید؛ این راه را دنبال کنید .عزّت دنیا و عزّت در ملأ اعلی به این وابسته است که این راه را برویم.

6- راه تمسّک به قرآن و عترت، راه تمسّک به احکام الهی، راه ایستادن در مقابل دشمنان، راه ملاحظه نکردن در اظهار حقیقت و دفاع کردن از حقیقت …اگر این راه و مبارزه ادامه پیدا بکند، دنیا و آخرت این ملّت تأمین خواهد شد و مسلمانان دیگرِ دنیا هم می توانند منتفع بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *