جلسه مشترک پیروان عترت هیات رزمندگان پیرامون دهه محرم

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جلسه مشترک پیروان عترت هیات رزمندگان پیرامون دهه محرم

جلسه مشترک پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام پیرامون دهه محرم وهمایش جهانی حضرت علی اصغرعلیه السلام در دفتر هیات رزمندگان اسلام شهرستان بافق برگزار گردید.

جلسه مشترک پیروان عترت هیات رزمندگان پیرامون دهه محرم

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بافق جلسه مشترک پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام پیرامون دهه محرم وهمایش جهانی حضرت علی اصغرعلیه السلام در دفتر هیات رزمندگان اسلام شهرستان بافق برگزار گردید.

مصوبات این جلسه 1.با توجه به مخالفت ستاد مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی مقرر شد به صورت محازی از طریق اینستاگرام و بافق انلاین و افتاب بافق و پیچ بیت رضا علیه السلام به صورت مستقیم پخش گردد و در خصوص توزیع لباس متبرک نوزادان مدت 4 روز با ثبت نام از شیرخوارگان در دفتر هیات توزیع گردد. مسابقه عکس شیرخوارگان توسط سایت افتاب برگزار گردد و هدایای ان از طریق هیات رزمندگان اهداء گردد .به کلیه اسامی مزین به نام حضرت علی اصغر علیه السلام هستند و 6 ماهه می باشند پلاک طلا اهدا می گردد . مراسم سینه زنی که سنوات گذشته در منازل خانواده های ایثارگران برگزار می گردید با توجه به مخالفت ستاد کرونا در سامانه پیامکی از انها دلجوئی به عمل اید و با نصب بنر یاد و خاطره در گذشتگان انها را گرامی داشته و چنانچه نذوراتی در این خصوص بود جهت کمک مومنانه اختصاص یابد

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *