مراسم یادواره شهدای روستاهای شهابیه و کمال آباد برگزار شد

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / مراسم یادواره شهدای روستاهای شهابیه و کمال آباد برگزار شد

به گزارش سرچشمه خبر شهر سریش آباد این مراسم با حضور ، ،بخشدار ،رئیس اداره آموزش و پرورش ، شهر دار ، فرماندهان حوزه مقاومت شهید افیونی و کلانتری و بسیج دانش آموزی سریش آباد رئیس شورای اسلامی شهر سریش آباد و خانواده های معظم شهدادر محل مسجد شهابیه در مورخه 94/7/4 راس ساعت 9صبح برگزار شد.

این مراسم که به همت حوزه مقاومت شهید افیونی و هیئت رزمندگان اسلام سریش آباد برگزلر گردید آقای جعفر کاوه رئیس هیئت رزمندگان اسلام و یاد گاران دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند.

Yadvareh11

وی طی سخنانی با اشاره به پیروریهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت :این پیروزی بزرگ موجب حیرت و شگفتی تمام جهانیان و اقتدار و عزت مندی مردم شریف ایران اسلامی ونظام مقدس اسلامی شده است.

 

Yadvareh12

جناب سرهنگ کاوه فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج قروه همه این پیروزی و موفقیت ها حاصل خون مقدس شهدا ، ایثارگری و ایستادگی خانواده معظم شهدا و پایداری مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.

کاوه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران درطول عمر مبارک خود با هدایت های ولی فقیه زمان ، اتحاد و همدلی مردم ومسوولان ، پایداری و استقامت همه مردم از گردنه های بزرگ و خطرناک عبورکرده است که یکی از این گردنه ها و حوادث درتمام دنیا موجب سرنگونی یک حکومت می شد..

Yadvareh14

وی به جنگ تحمیلی هشت ساله ، تحریم ها و فشارهای اقتصادی و ترورهای کور اوایل انقلاب بعنوان برخی ازاین گردنه های خطرناک برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همه این توطئه های با اتحاد و وحدت مردم ،پایداری ، ایثارگری وتقدیم شهدای سرافراز خنثی شد و موجب استحکام و اقتدارکم نظیر این نظام درسطح جهان ومنطقه شد که امروز 6 قدرت اول جهان درمدت 12 سال با ما مذاکره می کنند و با انجام این توافق به حقانیت ، قدرت و اقتدار ما اذعان می کنند.

این مراسم با خاطره گویی دوران دفاع مقدس همراه بود.

Yadvareh13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *