جلسه برنامه ریزی محرم در شبن + تصویر

خانه / استان ها / جلسه برنامه ریزی محرم در شبن + تصویر

امام جمعه شهر بن: ولایت بزرگترین نعمت الهی برای هدایت، رشد و تکامل بشر است.

جلسه برنامه ریزی محرم در شهرستان بن + تصویر

ولایت بزرگترین نعمت الهی برای هدایت، رشد و تکامل بشر است

جلسه دیدار با امام جمعه و هماهنگی برنامه های دهه اول محرم هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن با حضور جمعی از مسئولین برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام سیدحسن میر افضلی با گرامیداشت روز مباهله گفت: ولایت پرچمدار وحدت و همدلی است و دشمنان اسلام ناب با رشد معنویت،  وحدت و همدلی در جامعه مخالفند.

وی به نقش هیئات مذهبی و مداحان در مناسبت ها اشاره کرد و افزود: بصیرت افرایی ، دشمن شناسی ، افرایش معنویت و پرورش جوان انقلابی و ولایی در مساجد، حسینیه ها و هیئات صورت می گیرد.

امام جمعه بن با تقدیر از اقدامات انجام شده ، اعضاء هیأت رزمندگان را به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داد گفت: در برنامه ها به نقش و اهمیت خانواده تأکید شود.

حجت الاسلام میر افضلی  به تبیین آثار  و برکات جلسات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اشاره کرد و ادامه داد: در مراسم وعظ ، خطابه و روضه خوانی ها باید ولایتمداری و بصیرت افزایی محور باشد تا رشد معنوی و تربیت اسلامی درجامعه افرایش یابد.

وی گفت: مراسم سوگواری در ماه های محرم و صفر به اوج می رسد ، مساجد ، حسینیه ها و خیمه های حسینی پذیرای حضور پرشور آحاد مردم بویژه جوانان است ، در این رابطه باید به اقامه نماز ، دشمن شناسی و اهمیت خانواده توجه مضاعف شود.

امام جمعه بن، به ایجاد انقلاب اسلامی در ایران اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام عاشورای حسینی دارد ، محافل و مجالس مذهبی تاسوعا ، عاشورا ، اربعین … در شتاب بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرد و امروز نیز باید این روند ادامه پیدا کند تا دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام  بماند.

در آغاز مراسم مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن با تشکر از همکاری صمیمانه مردم و مسئولان به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداخت.

حاج نیازعلی حیدری افزود: به لطف خدا همزمان با فعالیت هیأت رزمندگان اسلام معاونت های پیروان عترت خواهران و نیز جوانان عاشورایی این هیأت فعال شدند.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: مراسم سخنرانی و مداحی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء درمسجدجامع برگزارمی شود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس :  آقای حیدری

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *