پاسدار حرمت خون شهیدان باشیم

خانه / استان ها / پاسدار حرمت خون شهیدان باشیم

img_0039

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، گلزار شهدای این شهر،عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهرسامان،در برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه گفت: شهدا همواره با تقدیم با ارزش ترین سرمایه خود که همان جانشان بود نقش خود در راه خدا و برای تحقق اهداف عالیه اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم و اعتلای آرمانهای والای امام راحل و انقلاب اسلامی ایران به رسالت خود به خوبی عمل کردند .

سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی افزود:اکنون وظیفه ماست که با پیروی از ولایت مطلقه ی فقیه ، که همیشه مورد وصیت شهدا بود، پاسدار حرمت خون شهیدان باشیم و در سنگر انقلاب و انقلابی گری آنگونه باشیم که شهدا می خواستند، باشیم .

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام سامان خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان با اخلاص و پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج و این که بسیجی هستیم افتخار می کنیم .

سرهنگ رحیمی گفت: بسیجیان ، همواره در مسیر امام حسین علیه السلام  گام بر می دارند و دغدغه آنها حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و حضور آنان در گلزار شهدا نشاندهنده آن است که از خون شهدای گرانقدر پاسداری کرده و در این راه لحظه ای غافل نمی شوند .

در این آیین که در سراسر گلزارهای شهدای شهرستان برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده شهداء، ایثارگران و رزمندگان، با گلاب ناب، قبور مطهر شهداء را عطرافشانی و با اهدا شاخه های گل به قبور شهدا،ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *