جزئیات دهمین همایش نخبگان مداحی و شعرای اهل‌بیت(علیهم السلام) کشور

خانه / اختصاصی هیأت / جزئیات دهمین همایش نخبگان مداحی و شعرای اهل‌بیت(علیهم السلام) کشور

دهمین همایش نخبگان مداحی و شعرای اهل‌بیت علیهم السلام کشور در روز 14 دی ماه در مشهد مقدّس از 8 صبح با حضور 200 نفر از مداحان، شاعران و پیرغلامان آستان اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

 مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام جناب آقای علی‌اکبر مداحی  با اشاره به برگزاری دهمین همایش نخبگان مداحی و شعرای اهل‌بیت(علیهم السلام) کشور گفت: این همایش در روز 14 دی ماه در مشهد مقدّس با حضور 150 مداح برادر، 40 شاعر اهل‌بیت(علیهم السلام) و 10 مداح خواهر در این برنامه شرکت می‌کنند. از 8 صبح با حضور 200 نفر از مداحان، شاعران و پیرغلامان آستان اهل بیت (علیهم السلام) برگزار می‌شود.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مورد آسیب‌های مداحی، و جناب آقای رضا سراج  درباره مسائل روز کشور و حجت‌الاسلام راشد یزدی  درباره مسائل اخلاقی و 6 نفر از مداحان کشوری نیز به سخنرانی خواهند پرداخت.

وهمچنین آئین اختتامیه این همایش در همان روز با حضور مداحان و شاعران در صحن دارالهدایة حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) برگزار می‌شود، و لازم بذکر است یکی از برنامه‌های ویژه این همایش برگزاری کارگاهی مشورتی درباره موضوعات تخصصی آموزش، نظارت و ارزیابی مداحان جوان و نوجوان است.

به کانال اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *