همایش طلایه داران انقلاب اسلامی درشهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / همایش طلایه داران انقلاب اسلامی درشهرکرد+تصویر

 روای دفاع مقدس با اشاره به شكست ها و پیروزی های متعدد در سالهای اخیر، گفت: امروز استكبار بدنبال تحریف شخصیت حضرت امام و امامی بدون استكبار ستیزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش طلایه داران انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، خانواده های شهدای مدافع حرم و جمعی از عاشقان انقلاب و ایثار و شهادت،‌ در مسجد جامع شهرکرد برگزار و سردار سعید قاسمی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

سردار سعید قاسمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

وی، افزود: اكنون انقلاب ما در آستانه 38 سالگی است كه در این مدت یك دهه با رهبری حضرت امام رحمه الله علیه و 27 سال با سكانداری امام خامنه ای طی طریق كردیم، در شرایط سختی كه فردایی برای انقلاب متصور نبودیم؛ چرا كه از اول انقلاب دشمن برای سرنگونی این نظام نقشه های متعددی كشید.

قاسمی، ادامه داد: حال اینكه بخاطر پشت سر گذاشتن این مقاطع و فتنه های حساس باید در طول سال این فتنه ها همواره بازخوانی شوند.

وی تصریح کرد: بنا به دلایلی در رسانه ها، كتاب ها، مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه حوادث این 37 سال نیامده است، باید این خلا را به صورت سینه به سینه پر كرد كه در دهه طلائی رهبری حضرت امام، ایشان معارف انقلاب را نقطه گذاری كرده است كه با شناخت این مانیفست راهكار برای زندگی كردن می یابیم.

قاسمی، در ادامه به بازخوانی مقاطع حساس انقلاب پرداخت و خاطر نشان كرد: تسخیر لانه جاسوسی كه توسط دانشجویان خط امام اتفاق افتاد و امام آن را انقلاب دوم نامید كه باعث شد بازرگان استعفا كند و امام با استعفای وی موافقت كرد.

راوی دفاع مقدس، ادامه داد: دولت موقتی كه در حركات تجزیه طلبانه در كردستان كلید شهر را به تجزیه طلبان داد موجب شد، شهدای زیادی برای آزاد سازی این مناطق تقدیم گردد.

وی اضافه كرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم بنابر ویژگی ها و شرایط آن روز به بنی صدر رای دادند كه درآن شرایط پس از تسخیر لانه جاسوسی اسنادی تقدیم امام شد مبنی بر ارتباط بنی صدر با سرویس های جاسوسی كه امام گفتند باشد تا وقتش برسد و این موضوع تا رای عدم صلاحیت بنی صدر از مجلس ادامه یافت كه منجر به فرار بنی صدر همراه با رجوی با لباس مبدل شد.

این راوی دفاع مقدس پیرامون قضایای منتظری نیز گفت: در اوائل انقلاب همواره همراه عكس امام عكس آقای منتظری در قاب عكس ها بود كه با روشن تر شدن جریانات اطرافیان ایشان امام به ایشان نامه نوشت كه شما بعد از من كشور را بدست لیبرال ها می دهید و ایشان را از قائم مقامی رهبری عزل كردند.

وی تصریح كرد: در زمان جنگ هم وقتی نخست وزیر استعفا داد، امام به ایشان نامه داد كه اكنون كه همه جریان حزب الله مشغول جنگ هستند چه وقت گله و استعفاست. علاوه بر این برخی به نام مجمع عقلا به دنبال حضور مك فارلین بودند كه این خود نشان می دهد بحث نفوذ از اول انقلاب تاكنون ادامه داشته است.

سردار قاسمی با تشریح حوادث بعد از رحلت امام اضافه كرد: بعد از رحلت امام و در زمان رهبری امام خامنه ای، سه فتنه بوقوع پیوست. فتنه اول حوادث بعد از نوشیدن جام زهر است كه چون امام آبروی خود را با خدا معامله كرده بود عزت مندی و شرافت برای ملت باقی ماند .

وی ادامه داد: فتنه دوم ده سال بعد در سال 78 اتفاق افتاد كه مجلس ششم با تحصن و چالش آفرینی بدنبال شكست نظام بودند.

قاسمی، گفت: ده سال بعد و در سال 88 فتنه سوم رخ داد و 9 ماه طول كشید، كه رهبری تاكنون در قالب سخنرانی های متعدد به این موضوع اشاره كردند و فرمودند؛ این فتنه ما را تا لب پرتگاه برد.

این کارشناس مسایل فرهنگی افزود: فتنه در سال 88 پایان نگرفت و ما همچنان دلواپسیم كه فتنه های بعدی در پیش است و باید مراقب بود.

سردار قاسمی درباره شهدای مدافع حرم گفت: امروز شهدای ما در دفاع از حرم بر این مطلب خط بطلان كشیدند كه اگر جنگ شود كسی نخواهد جنگید. بر اساس سخن حضرت امیر علیه السلام، كه میفرمایند؛ اگر كسی در خانه خودش بجنگد خوار و ذلیل می شود، امروز جوانان این مرز و بوم در سوریه می جنگند تا جنگ به مرزها نرسد.

وی ادامه داد: در این سالها شكست ها و پیروزهای متعددی داشتیم؛ اما امروز استكبار بدنبال تحریف شخصیت حضرت امام و امامی بدون استكبار ستیزی است.

قاسمی تصریح كرد:‌ بیست سال پیش ما در بوسنی و هرزگوین بودیم، اگر نفوذ ها و كوتاهی و خطاها و عقب نشینی ها نبود امروز مركز فرماندهی بوسنی بود و ما برای تسخیر اروپا اقدام می كردیم.

وی عنوان كرد: امام می فرمودند؛ كسی تصور نكند ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم، ولی هیهات كه خادمان اسلام به ملت خود خیانت كنند. در هر حال آن چیزی كه در سرنوشت روحانیت واقعی نیست سازش و تسلیم در برابر كفر و شرك است.

قاسمی در پایان،‌تأکید کرد: اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند و اگر سرمان را بالای دار ببرند و اگر زنده زنده در آتش شعله هایمان بسوزانند و اگر زن و فرزند و هستی مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه كفر و شرك را امضا نخواهیم كرد.

اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء ، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی حجت الاسلام پورخاقان، پخش نماهنگ، تجلیل ازخانواده های معظم شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و ضیافت شام از دیگر برنامه های این همایش با شکوه بود.

این همایش را از دریچه دوربین باهم مرور می کنیم…

انتهای خبر/

گزارش تصویری:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *