گزارش سیزدهمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام – اردیبهشت 1395 شهر مقدس قم + تصاویر

خانه / آموزش / گزارش سیزدهمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام – اردیبهشت 1395 شهر مقدس قم + تصاویر

باسمه تعالی

گزارش سیزدهمین نشست خطبای مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام

همایش سیزدهم خطبای مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام روز پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه سال جاری برابر با دوازدهم شعبان المعظم 1437 در آستانه ماه مبارک رمضان و در ایام میلاد پر برکت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مجتمع فرهنگی منتظران شهادت واقع در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار گردید.

  این نشست که حدود 90 نفر از سخنرانان کشوری از جمله برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه در آن حضور داشتند ساعت 8:30 صبح آغاز شد و تا ساعت 17:30بعدازظهر ادامه داشت. 

این نشست در سه موضوع ذیل برگزار گردید :

  • تبيين معناي صحيح از اقتصاد مقاومتي و وظیفه مردم در عملیاتی کردن آن
  • راه های تقویت باورهای دینی در مردم
  • راه های تحقق اهداف و تداوم انقلاب اسلامی و ترویج روحیه انقلابی در مردم

در ابتدای نشست پس از قرائت قرآن توسط حجت الاسلام مرتضی صلح میرزایی ، مدیر جلسه حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی ضمن خوشامدگویی به مدعوین برنامه های این همایش یک روزه را اعلام کردند. سپس حجج اسلام شفیعی ، جعفری ، دانش و فهیمی هرکدام به مدت 15 دقیقه مباحثی پیرامون موضوع سوم ارائه دادند .

اولین سخنران همایش سیزدهم خطبا ، حجت الاسلام و المسلمین حاج علیرضا پناهیان بودند که در حدود 30 دقیقه پیرامون موضوع ترویج روحیه انقلابی به ایراد سخن پرداختند و پس از آن مدعوین محترم سخنان حجت الاسلام و المسلمین پناهیان را در حضور خود ایشان مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پس از پخش کلیپی درباره شهدای مدافع حرم ، حجت الاسلام و المسلمین عباسی ولدی به عنوان سخنران دوم مباحث خود را در موضوع راه های تقویت باورهای دینی ارائه داده و به سؤالات و نظرات مدعوین پاسخ دادند .

در بخش آخر برنامه های صبح جناب سردار نجات به تحلیل انتخابات اسفندماه و برخی مسائل روز پرداختند که با توجه به کمبود وقت و در خواست حضار ادامه بحث به پس از نماز موکول شد.

نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام امامی لنگرودی در حسینیه مجتمع منتظران شهادت اقامه شد و در بین دونماز حجت الاسلام کشاورز با قرائت صلوات شعبانیه و ذکر توسل بر نورانیت مجلس افزودند.

برنامه بعدازظهر ساعت15:30 با طرح بحث حجت الاسلام بیاتی مدیر مؤسسه طهورا در موضوع شبکه مفهومی عفاف به مدت 15 دقیقه آغاز شد. سپس حجت الاسلام و المسلمین سعادت نژاد مطالبی را در خصوص اوضاع سیاسی- اقتصادی – نظامی عراق و سوریه بیان کردند. پس از آن حجت الاسلام مختارآبادی در حدود 15 دقیقه طرح بحثی پیرامون اقتصاد مقاومتی داشتند. پایان بخش همایش سیزدهم خطبای مرتبط با هیئت رزمندگان سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در خصوص اقتصاد مقاومتی بود که با ارائه دیدگاه های مدعوین به انجام رسید. 

به لطف و عنایت الهی و در ذیل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء این نشست که به همت معاونت آموزش و به دبیری حجت الاسلام مجتبی سفیدی برگزار شد به اذعان بسیاری از  مدعوین از بهترین و پرمایه ترین همایش هایی بود که تاکنون در هیئت رزمندگان برگزار گردید.

0012 008 007 006 0011 009 0014 0018 0010 001 002 003 004 005

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *