آیت الله نوری همدانی| ایران با همه قدرت، بنیه دفاعی خود را افزایش خواهد داد

خانه / علما وسخنرانان / آیت الله نوری همدانی| ایران با همه قدرت، بنیه دفاعی خود را افزایش خواهد داد

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: به ایران می گویند موشک درست نکند، ولی خودتان بمب می خرید و درست می کنید، این چه سخنان یاوه گویانه است که می گوید؛ شما بدانید ما با قدرت بیشتر توان دفاعی و موشکی خود را ادامه خواهیم داد و اینکه ما دست از توان دفاعی خود برداریم به گور خواهید برد.

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و اساتید برجسته ی  حوزه ی علمیه در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا  از حضور حماسی مردم در روز انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کردند و بیان فرمودند: حضور مردم در صحنه های مختلف باعث عزت، اقتدار و قدرت نظام در عرصه های مختلف خواهد شد.

این مرجع تقلید افزودند: مردم با حضورحماسی خود ثابت کرده اند در همه حال پشتبیان نظام و انقلاب  و گوش به فرمان ولی فقیه می باشند و از کیان نظام وانقلاب دفاع خواهند کرد.

ایشان با بیان اینکه عربستان حیات خلوت ترامپ است تا بتوانند به اصطلاح خودشان شیر آنها را بدوشد افزودند: فروش این سلاح برای از بین بردن مردم یمن است و جالب اینجا است این معامله آن قدر برای ترامپ خوب بود که از خوشحالی رقصید.

 این مرجع تقلید عنوان کردند: آنها در این حیات خلوت، ایران اسلامی را تروریست نامیدند و آماده برای مقابله شدند، ولی نمی فهمند که ایران کشور قرآنی و اسلامی  است نه کشور تروریستی.

 معظم له بیان کردند: قرآن به مسلمانان می فرماید در مقابل دشمنان وحدت داشته باشید نه اینکه استکبار را دوست داشته باشید و اگر از میان مسلمانان کسی استکبار را دوست داشته باشد از مسلمانان نیست، بلکه با آنها است.

 حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: به ایران می گویند موشک درست نکند، ولی خودتان بمب می خرید و درست می کنید، این چه سخنان یاوه گویانه است که می گوید؛ شما بدانید ما با قدرت بیشتر توان دفاعی و موشکی خود را ادامه خواهیم داد و اینکه ما دست از توان دفاعی خود برداریم به گور خواهید برد.

 ایشان گفتند: مسئله بعدی بحرین است؛ غربی ها و عربستان به بحرین آمده اند تا مردم این شهر را مجبور کنند، دست از علمای شیعه خود بردارند و الان هم غیابا این عالم شیعی را محاکمه کردند و اموال او را مصادره نمودند.

 معظم له بیان داشتند: ایران اسلامی برای آنها مشکل بزرگی است و نمی خواهند چیزی به نام  ایران اسلامی و انقلابی در کره خاکی باشد ؛ برای همین همه هدف آنها از بین بردن اسلام و ایران است، ولی مردم ایران به فرمان قرآن عمل خواهندکرد و اجازه چنین جسارتی به آنها نخواهند داد.

معظم له بیان داشتند: اسلام و دین مردم به مقاومت و ایثار در مقابل دشمنان دعوت می کند و از  همه مسلمانان می خواهد در مقابل اهریمنان ساکت ننشیند و با توان قدرت به مقابله برخیزند.

 ایشان افزودند: اسلام مسلمانان را دعوت به صبر و تحمل در برابر سختیها و ملامت ها می کند و برای این مقاومت و صبر اجر زیادی در نظر می گیرد و از همه می خواهد، از مشکلات فرار نکنند بلکه با تحمل می توان بر سختها پیروز شد، همچنانکه همین مسئله را به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم خود ابلاغ می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دفاع مقدس نمونه از ایثار و استقلال و مقاومت مردم ایران در مقابل همه دنیا بوده و همه به دنبال از بین بردن نهال تازه ریشه کرده انقلاب بودند ولی نخواست این انقلاب از بین برود و مردم ایران اسلامی را یاری و حمایت کرد تا پیروز شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *