اردوی راهیان نور یک جریان موثر ،مستمر و مداوم فرهنگی است

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / دفاع مقدس / راهیان نور / اردوی راهیان نور یک جریان موثر ،مستمر و مداوم فرهنگی است

علی بیرانوند در همایش خادمین شهدا راهیان نور گفت : اجرای اردوهای راهیان نوردانش آموزی بستر ساز فعالیت های بزرگ فرهنگی است که نسل جوان و نوجوانان ما را با فرهنگ معنوی حماسه و ایثار آشنا و در آگاهی بخشی فرهنگی به این عزیزان تاثیر گذار است.

“علی بیرانوند” مدیر کل آموزش و پرورش ایلام در همایش تجلیل از خادمین شهدا راهیان نور دانش آموزی ایلام گفت: اجرای اردوهای راهیان نوردانش آموزی بستر ساز فعالیت های بزرگ فرهنگی است که نسل جوان و نوجوانان ما را با فرهنگ معنوی حماسه و ایثار آشنا و در آگاهی بخشی فرهنگی به این عزیزان تاثیر گذار است.
وی اظهار کرد: برگذاری مطلوب و هدفمند این اردوها باید به صورت تخصصی و در چارچوب ضوابط ابلاغی توسط کارگزاران عملیاتی و اجرا شود به نحوی که هم از حیث حجم عملیات و هم محتوی نسبت به گذشته با دقت عمل خاصی انجام گیرد.
راهیان نور
وی با بیان اینکه امسال ظرفیت صد در صدی دانش آموزان سال دوم متوسطه استان به اردوهای راهیان نور اعزام خواهد شد بیان کرد: برابر برنامه ریزی های انجام گرفته شش هزار و 400 نفر دانش آموز دختر و پسر استان در فرایند زمانی دو روزه به این اردوها اعزام خواهند شد و ساز و کار انجام این عملیات بزرگ فرهنگی انجام گرفته است.
بیرانوند افزود: توجه به شعار امسال راهیان نور «از مدرسه تا مدرسه» فرصت مطلوبی را برای مجریان اجرای این رویداد عظیم فرهنگی ایجاد خواهد کرد که علاوه بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت توجه به آموزه های معنوی بویژه اقامه نماز اول وقت را در بین دانش آموزان نهادینه نماید.
وی به تاثیر کار مشترک و همراهی همه مجموعه ها برای اجرای این هدف بزرگ اشاره و بیان کرد: استفاده از خرد جمعی دانش آموزان و خلاقیت و ابتکار آنان در اجرای برنامه های فرهنگی به غنای بیشتر این برنامه مهم کمک بسیار خوبی خواهد کرد.
بیراوند از آمادگی آموزش و پرورش برای انجام مطلوب این ماموریت اشاره و گفت: از تمام توان اجرایی ادارات آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف اجرای اردوهای راهیان نور امسال بهره خواهیم گرفت و اهمیت این کار مهم در اولویت برنامه های آموزش و پرورش خواهد بود.
منبع : قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *