برگزاری هشتمین گردهمایی فعالان مهدوی

خانه / مطالب و رویدادها / برگزاری هشتمین گردهمایی فعالان مهدوی

mahdi05

مسعود دریس معاونت اجرایی و پشتیبانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  با اعلام این خبر گفت: این مراسم ساعت 9 صبح روز جمعه 8 خرداد ماه جاری در  مجتمع مهدی‎ یاوران قم برگزار می‌شود، این گردهمایی با حضور اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره بنیاد، فعالان مهدویت کشور و برگزیدگان اولین دوره آزمون سراسری معارف مهدویت برپا می‌شود.
وی افزود: همچنین در حاشیه برگزاری این گردهمایی، کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران محترم شعب بنیاد در سراسر کشور، در عصر روز پنج‌شنبه 7 خرداد ماه  از ساعت 16 تا 19 در محل برگزاری گردهمایی برگزار می‌شود.
دریس اظهار داشت: همچنین در این گردهمایی طی مراسمی ویژه‌ از 114 نفر برتر اولین آزمون سراسری معارف مهدویت تقدیر به عمل می‌آید، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در گردهمایی می‌توانند ضمن تکمیل اطلاعات و مشخصات در صفحه شخصی خود در پورتال، نسبت به ثبت و تکمیل کاربرگ شرکت در گردهمایی اقدام کنند.
وی ادامه داد: تکمیل فرم به منزله ثبت‌نام اولیه بوده و کاربرگ ثبت شده جهت بررسی در اختیار دبیرخانه برگزاری گردهمایی قرار می‎‌گیرد و در صورت تأیید، به آن پاسخ داده خواهد شد، بر این اساس هشتمین گردهمایی فعالان مهدویت کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی مهدی‌یاوران به نشانی قم، جمکران، بلوار انتظار برپا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *