بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور در پی اظهارات اخیر مقامات امریکایی

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور در پی اظهارات اخیر مقامات امریکایی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور در پی اظهارات اخیر مقامات امریکایی

امام خامنه ای(16/3/1395):

در جهت مقابله و مواجهه‌ی با جریانهای معارض و متعرّض سیاسی علیه انقلاب، باید موضع‌گیری داشت، باید موضع داشت… دشمن در عرصه‌ی سیاسی روی عکس‌العمل‌ها محاسبه میکند. اگر او یک‌چیزی گفت و شما ساکت شدید، یک‌جور حساب میکند؛ اگر ساکت شدید و سرتان را هم پایین انداختید، یک‌جور حساب میکند؛ اگر ساکت شدید و سرتان را پایین انداختید و نُچ‌نُچ هم کردید با خودتان، یک‌جور حساب میکند؛ [امّا] اگر سرت را بالا گرفتی و جواب دادی، یک‌جور دیگر حساب میکند.

 

چندی است در ادامه فتنه انگیزیهای استکبار جهانی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، هجمة بسیار فراگیر و وسیعی البته بصورت زیر پوستی، جوانان و نوجوانان ایران انقلابی و اسلامی را هدف قرار داده است: از پیام تبریک رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اوباما و اظهارات برخی سیاست بازان غرب تا مصاحبه جدید وزیر خارجه امریکا، جان کری، ما را برآن داشت تا حرف های سست و فتنه انگیز رسانه های کور امریکا را پاسخ در خور دهیم.

  • امید بستن به تغییر اصول، منش و صراط مستقیم نظام اسلامی رؤیایی تعبیر ناپذیر و توقعی بی جاست و امّا تحریک جوانان غیور و عزتمند ایران اسلامی به این خیانت عظیم، توهینِ جبران ناپذیر است. ما جوانان و نوجوانان عاشورایی ایران اسلامی، عزم خویش را هزاران برابر بیش از پیش در جهت حفظ اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری جزم نموده، با تمام وجود در جهت نشر و گسترش آن در سراسر جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
  • توهین بی شرمانه معاون وزیر خارجه آمریکا وندی شرمن به ملت عزتمند و مؤمن ایران انقلابی، مبنی بر عجین بودن مکر و دروغ با ژن ایرانی را بشدت محکوم نموده، صداقت، سلامت، هوشمندی، ایمان، نشاط، و دارا بودن روحیه ای خستگی ناپذیر و جهادی از شاخصه های آحاد این ملت مسلمانان بویژه جوانان و نوجوانان آن بوده و موج فزایندة گرایش به روحیات اصیل اسلامی و انقلابی کابوس خشم انقلابیِ نسلِ دفاع مقدس را برای بدخواهان بویژه امریکا یادآور خواهد شد…
  • امید بستن رئیس سازمان سیا امریکا به رشد افکار منافقانه و خائنانه برخی در این نظام اسلامی، رجائی عبث و خوابی پریشان است.. ما جوانان ایران اسلامی براساس آموزه های الهی خویش، میانه روی و امّت وُسطی را ترجمان همان آیه کریمه قرآن: «كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ …» می دانیم و قیام را برای اقامه حق و بیدارسازی آحاد بشریت در جهت نابودی نظام سلطه استکباری بویژه امریکا و صهیونیسم بین المللی فرض می دانیم و براین اعتقاد و ایمان ثابت و استواریم.
  • به کلیه مسئولین فرهنگی و سیاسی و اجتماعی که در زمینة آموزش و تربیت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی عهده دارِ سمتی هستند، مجدانه توصیه می کنیم تا از حقوق حقّة این نسل ارزشمند و مؤمن و متعهد انقلابی نگذشته و تمام اهتمام و توجه خویش را بر رشد و ارتقاء همه جانبة آن بگمارند؛ که در صورت سستی و اهمال، گناه تباه شدن نسل جوان از کبائر حتمی و نابخشودنی است.
  • پاسخ یاوه سرایی ها و اهانتها و فتنه انگیزیهای استکبار جهانی بویژه امریکا نسبت به جوانان مؤمن انقلابی ایران اسلامی، جهنمی است که برای مزدوران این قدرت پوشالی در عراق و سوریه، یمن، بحرین کرانه باختری و سایر بلاد بپاخواسته برپا خواهد شد.

در خاتمه ما جوانان و نوجوانان عاشورائی ضمن تجدید میثاق با آرمانها و اصول متین و استوار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دام ظله ایستادگی خویش را به این اصول خدشه ناپذیر و دشمن شکن اعلام داشتنه، خود را بیش از پیش برای مقابله همه جانبه در تمامی عرصه های دشمنیِ آمریکا با نسل جوان ایران اسلامی آماده و مهیاتر می نمائیم. و رجز ماندگار حضرت علی اکبر (علیه السّلام) همواره شعار و فریاد ماست:

وَ اللَّهِ لَا یَحْكُمُ فِینَا ابْنُ الدَّعِی…

والله اجازه نخواهیم داد استکبار جهانی به آمال و آرزوهای کور خویش در این سرزمین عزتمند برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *