دهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام بیست و یکم خرداد در مشهد مقدس برگزار شد + گزارش تصویری

خانه / علما وسخنرانان / دهمین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام بیست و یکم خرداد در مشهد مقدس برگزار شد + گزارش تصویری

بیست و یکمین همایش سراسری مدیران هیأت های رزمندگان اسلام در شهر مقدس قم برگزار شد + گزارش تصویری

 

در این نشست صمیمانه که سخنرانان از اقصی نقاط کشور حضور داشتند نشستهای تخصصی نقد و بررسی پیرامون مسایل فرهنگی و سیاسی برگزار گردید. هم چنین حجج اسلام پناهیان، پیرامون عوامل افزایش روحیه مقاومت، ماندگاری پیرامون خانواده ی در تراز اسلامی، و طائب پیرامون دغدغه های فرهنگی روز، ایراد سخنرانی کردند.

این نشست در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت 8 صبح با قرائت قرآن توسط قاری بین المللی حجت الاسلام دُرچه ای آغاز شد و دبیر جلسه حجت الاسلام تویسرکانی محتوای برنامه را برای حضار شرح دادند. در نوبت صبح حجت الاسلام طائب و حجت الاسلام پناهیان سخنرانی خود را شروع و سپس به سوالات حضار پاسخ دادند.

نشست صبح با قرائت فرازهایی از مناجات شعبانیه توسط حجت الاسلام میرزامحمدی به پایان رسید. نشست بعد از ظهر از ساعت 15:30 آغاز گردید و حجت الاسلام ماندگاری سخنان خود را مطرح کردند و به سوالات حضار پاسخ گفتند. در پایان نیز سخنانی پیرامون مسایل سیاسی روز توسط دکتر رضا سراج ارائه گردید. در انتها مراسم مناجات خوانی در رواق دارالهدایه حرم امن رضوی با قرائت حجت الاسلام میرزا محمدی برگزار گردید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *