تمدید کنگره شعر مدافعان حرم

تمدید کنگره شعر مدافعان حرم

خانه / اشعار / تمدید کنگره شعر مدافعان حرم

عرب خـالقی در انتها با اشـاره به اختتامیه این کنگره در روز ولادت حضرت زینبسلام الله علیها افزود: ان شاءالله در اختتامیه­ای که به همین منظور در روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می­کنیم بنا داریم ضمن تجلیل از آثار برگزیده از خانواده جوان ترین شهدای مدافع حرم تقدیر بعمل آوریم.

محسن عرب‌خالقی دبیر کنگره شعر مدافعان حرم با بیان این که حدود 3 هفته است که فراخوان نخستین کنگره شعر مدافعان حرم منتشر شده است، اظهار داشت: تا به حال 400 اثر به این کنگره رسیده، که از این تعداد، 40 اثر در شب شعر مدافعان حرم حوزه هنری شرکت داشتند که از بخش داوری کنار گذاشته شدند.

وی ضمن اعلام تمدید کنگره شعر مدافعان حرم تا 10بهمن ماه افزود: با توجه به تجربه کنگره های قبل، امید است در روزهای آخر آثار بیشتری به دبیرخانه ارسال شود.

وی گفت: در چند ماهی که در سوریه بودم، متوجه شدم که جوانان و نوجوانان سوری، شعرها و سرودهای عربی و فارسی که در رابطه با دفاع از حرم و مدافعان حرم ساخته شده و خوانده شده است را حفظ کرده و زیر لب زمزمه می­کنند که این امر تقویت روح حماسی مردم سوری را به همراه دارد.

عرب خـالقی در انتها با اشـاره به اختتامیه این کنگره در روز ولادت حضرت زینبسلام الله علیها افزود:    ان شاءالله در اختتامیه­ای که به همین منظور در روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می­کنیم بنا داریم ضمن تجلیل از آثار برگزیده از خانواده جوان ترین شهدای مدافع حرم تقدیر بعمل آوریم.

گفتنی است نخستین کنگره شعر مدافعان حرم در قالب شعر کلاسیک به منظور تثبیت و بسط ادبیات مقاومت، پاسداشت رشادتها و دلاوری‌های غیورمردان مدافع حرم و تولید هر چه بیشتر آثار فاخر با موضوع شهدای مدافع حرم، سربازان مدافع حرم، و ماهیت دفاع از حرم آل ا… (صلوات‌ا… علیهم اجمعین) با نگاه ویژه به عنصر حماسه و عاطفه در شعر برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این کنگره اشعار خود را در قالب شعر کلاسیک تا 10 بهمن ماه 1394 به پست الکترونیکی  modafeaneharam69@yahoo.comارسال کنند.

photo_2016-01-26_14-27-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *