دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور در مشهد مقدس

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور در مشهد مقدس

‏مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام اعلام کرد : دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

‏مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام اعلام کرد : دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار هیأت، علی اکبر مداحی در خصوص این همایش عنوان کرد دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور به همت هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و مشارکت شهرداری مشهد در روز سه شنبه و چهارشنبه مورخ 27 و 28 بهمن ماه در هتل نخل مشهد برگزار خواهد شد.
ایشان در ادامه فرمودند : هم اندیشی با مداحان جوان پیرامون بحث فاطمیه، ضرورت وحدت، شناخت و بررسی مقتل، بررسی و پاسخ به سئوالات، دغدغه های مقام معظم رهبری، بایدها و نبایدها در عزاداری و همچنین مبحث سکولار نبودن مداحان و هیأت ها از اهداف این همایش دو روزه خواهد بود. تعداد یکصد نفر از نخبگان مداح جوان از سراسر کشور در این همایش حضور خواهند داشت. همچنین سخنرانان و مداحان پیشکسوت که در این همایش حضور خواهند داشت عبارتند از : حجج اسلام ماندگاری، شیخ علی ثمری و احمد پناهیان و آقایان حاج حسین سازور، حاج سعید حدادیان، حاج محسن طاهری، حاج احمد واعظي و سیدمجید بنی فاطمه که به تناوب از حضورشان در این همایش بهره کافی را خواهیم برد.
علی اکبر مداحی در پایان صحبت های خود اشاره به حضور دکتر مقدم فر در این همایش جهت سخنرانی در خصوص مسائل سیاسی روز و وظایف مداحان در این مقطع حساس کشور داشت.
همچنین تعدادی از مداحان چهارشنبه شب در رواق دارالهدایه حرم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به نوحه سرایی خواهند پرداخت.

تصاویر مراسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *