رئيس جمهور چچن: أبوبکر البغدادي را برايم بياوريد

خانه / مطالب و رویدادها / رئيس جمهور چچن: أبوبکر البغدادي را برايم بياوريد

از همين رو ما به فکر آن افتاده ايم که به طور مؤقت و تا زمان از بين رفتن گروهک “داعش”، اينترنت را در منطقه خود قطع کنيم تا داعشي ها نتوانند با جوانان ما ارتباط برقرار کنند

«رمضان قديروف» رئيس جمهور منطقه خودمختار چچن در شمال قفقاز طي اظهاراتي به خبرنگاران گفت: نيروهاي امنيتي ما در حال جستجو براي يافتن «أبوبکر البغدادي» رئيس گروهک تروريستي – تکفيري “داعش” هستند. بنده به آنها دستور داده ام که وي را برايم بياورند.

وي در ادامه گفت: ما به دنبال البغدادي هستيم تا بعد از بازداشت وي، او را مجبور کنيم که در مقابل دوربين به حقيقت خود اعتراف کند و بگويد که جاسوس سازمان اطلاعات و امنيت ايالات متحده آمريکا است و اعتراف کند که وظيفه اش به قتل رساندن مسلمانان است.

گفتني است، «رمضان قديروف» چندي پيش طي اظهاراتي گفته بود که «ديويد پترائوس» مدير سابق سازمان اطلاعات و امنيت آمريکا «أبوبکر البغدادي» را به استخدام اين سازمان درآورد تا در موارد مورد نياز با وي همکاري کند.

رئيس جمهور چچن همچنين افزود: ما قادر هستيم که جلوي پيوستن جوانان چچني به گروهک “داعش” را بگيريم، اما مشکل اينجاست که تروريست ها دارند از طريق اينترنت جذب نيرو مي کنند و مقابله با آنها کمي مشکل شده است.

وي در پايان گفت: از همين رو ما به فکر آن افتاده ايم که به طور مؤقت و تا زمان از بين رفتن گروهک “داعش”، اينترنت را در منطقه خود قطع کنيم تا داعشي ها نتوانند با جوانان ما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *