زائران حسینی در اربعین از چه سیم کارتی استفاده کنند

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های مناسبتی / ویژه نامه اربعین / توصیه های پیاده روی ویژه اربعین / زائران حسینی در اربعین از چه سیم کارتی استفاده کنند

در مسیر پیاده روی برق و در بعضی مواکب انواع شارژرها هم موجود است اما ترجیحا گوشی خود را قبل از حرکت شارژ کنید و نیز شارژر و باطری اضافی همراه خود داشته باشید.

آنتن دهی تلفن همراه درعراق کیفیت مناسبی ندارد و این مشکل در ایام اربعین و به‌ویژه در کربلا و شعاع اطراف حرمین شریفین به سبب حجم بالای کاربران تشدید می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود از سیم‌کارت‌های اعتباری عراق استفاده کنید. در میان سیم‌کارتهای مختلف، در شهر کربلا بنا به گفته خود عراقیها و تجربه شخصی«آسیاسل» آنتن‌دهی مناسب‌تری دارد.                                                                                                                                                                                                             untitled-12

برای خرید سیم کارت‌های عراقی در عراق اقدام کنید که امکان امتحان سالم و معتبر بودن سیم کارت وجود داشته باشد. در صورتی که بنا به هر دلیل استفاده از سیم‌کارت ایرانی برای شما اولویت دارد حتی الامکان از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که در سیم‌کارت‌های ایرانی اعم از اعتباری و دائمیوقتی از ایران با شما تماس می گیرند، با تعرفه مشخصی برای شما هم هزینه دارد.

در مسیر پیاده روی برق و در بعضی مواکب انواع شارژرها هم موجود است اما ترجیحا گوشی خود را قبل از حرکت شارژ کنید و نیز شارژر و باطری اضافی همراه خود داشته باشید.

به سبب وضعیت امنیتی عراق هر از گاهی ممکن است خبر انفجار یا موارد مشابه را از زبان جمعیت بشنوید، مهم نیست که این حادثه در کدام شهر یا در چه ناحیه ای اتفاق افتاده است؛ خانواده شما در ایران نگران خواهند شد، بنابراین در این موارد برای رفع نگرانی خانواده با ایران تماس بگیرید.

دسترسی به اینترنت در عراق و در ایام اربعین دشواری‌های خاص خودش را دارد، برنامه‌ریزی را با در نظر داشتن این مسئله انجام دهید. ذهنیت پدر، مادر و هر آنکس که ممکن است نگران شما باشد را نسبت به احتمال سخت بودن برقراری ارتباط و تماس تلفنی توجیه کنید تا مسائلی مانند در دسترس نبودن تلفن شما برای ایشان غیرمنتظره و موجب نگرانی نباشد.  

منبع:فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *