modir-enghelabi

عیار مدیران – ویژگی های مدیران تراز انقلاب – بخش دهم

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / دیدگاه ها امام خامنه ای / عیار مدیران – ویژگی های مدیران تراز انقلاب – بخش دهم

من و شما – بنده بیش از شما – محتاجیم به اینکه نیتمان را ، دلمان را ، هدفمان را بیش از پیش خدایی کنیم. اگر این شد، مشکلات حل خواهد شد، اگر این شد، ما پیش خواهیم رفت، اگر این شد، دشمن از غلبه بر ما ناامید خواهد شد.

عیار مدیران – ویژگی های مدیران تراز انقلاب – بخش دهم

یکی از کلیدی ترین ویژگی های مدیران تراز انقلاب ، اتّکاء به خدا و جهت گیری های الهی است. امام خامنه ای حفظه الله تعالی در دیدار نمایندگان مجلس نهم مورخه 1391/03/24 با اشاره به این موضوع فرمودند: «من و شما – بنده بیش از شما – محتاجیم به اینکه نیتمان را ، دلمان را ، هدفمان را بیش از پیش خدایی کنیم. اگر این شد، مشکلات حل خواهد شد، اگر این شد، ما پیش خواهیم رفت، اگر این شد، دشمن از غلبه بر ما ناامید خواهد شد.»

از دیگر نکات قابل دقت، شاخص های هویت اسلامی است. «این شاخص ها باید معلوم باشد؛ شاخص عدالت طلبی، شاخص ساده زیستی مسئولان، شاخص کار و تلاش مخلصانه، شاخص طلب و پویایی علمی بی وقفه، شاخص ایستادگی قاطع در مقابل طمع ورزی و سلطه بیگانگان، شاخص دفاع از حقوق ملی.» دیدار اساتید و دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت 1387/09/24

عیار مدیران - ویژگی های مدیران تراز انقلاب - بخش دهم
عیار مدیران – ویژگی های مدیران تراز انقلاب – بخش دهم

در دیدار قشرهای مختلف مردم در روز عید غدیر مورخه 1387/09/27 با اشاره به موضوع مدیریت اسلامی فرمودند: «اسلام برای سعادت بشریت، مدیریتی از نوع مدیریت امیرالمؤمنین علیه لیه السلام را لازم می داند، که البته امیرالمؤمنین در این قسمت شاگرد و پیرو پیغمبر اکرم صلوات الله علیه و آله است.»

باید کاری کنیم که نظام و کشور و جامعۀ ما ، یک جامعۀ علوی باشد. اسم اسلام و اسم ولایت، کافی نیست. بخصوص کسانی که مسئولیتی بر دوش دارند و مأموریتی از نظام الهی و اسلامی بر عهده ی آنهاست چه در دستگاه قضایی، چه در دستگاه اجرایی، چه در دستگاه قانون گذاری، چه در دستگاه انتظامی،و چه در نهادها و دستگاه های مختلف، زبان و بازو و راه و کار، باید زبان و بازو و راه و سبک کار امیرالمونین علیه السلام باشد. دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان و کارگزاران نظام 1369/11/10

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *