مهد دموکراسی یا توحش آمریکایی

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مهد دموکراسی یا توحش آمریکایی

مرضیه هاشمی مجری، خبرنگار و مستندساز شبکه ی “پرس تی وی” در روز یکشنبه و در پی سفر به آمریکا، به دلایل نامعلوم در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیز لمبرت بازداشت و تحت الحفظ به زندان منتقل شد…

مهد دموکراسی یا توحش آمریکایی

دست ها و پاهایش را با زنجیر بستند و مجبورش کردند حجابش را بردارد.

مرضیه-هاشمی
مرضیه-هاشمی

مرضیه هاشمی مجری، خبرنگار و مستندساز شبکه ی “پرس تی وی” در روز یکشنبه و در پی سفر به آمریکا برای دیدار با خانواده و برادر بیمارش به دلایل نامعلوم در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیز لمبرت بازداشت و تحت الحفظ به زندان منتقل شد.

در اولین مکان زندان حجاب از سرش برداشتند و عکس بدون حجاب از او گرفتند. خبرنگار مسلمان دسترسی به غذای حلال ندارد. تنها غذایی که در اختیار ایشان گذاشته شده گوشت خوک بوده که از خوردن آن اجتناب کرده و به درخواست نان خالی پاسخی داده نشده است.

در واقع باید گفت پلیس اف بی آی آمریکا مرضیه هاشمی را ربوده است. خانواده ی او دو روز از وضعیت او بی اطلاع بوده اند. وی بدون هیچ اتهام رسمی بازدداشت شده است.

واکنش فعالان فضای مجازی به این اقدام وحشیانه پلیس آمریکا تند و حاکی از خشم بوده و بلافاصله دو هشتک  FreeMarziehHashemi #Pray4MarziehHashem#در فضای مجازی راه اندازی شد.

مرضیه هاشمی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا به دنیا آمد و در رشته‌ رسانه فارغ‌التحصیل شد. او در جوانی تحت تاثیر شخصیت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شد و به ایران مهاجرت کرد.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *