مردم در حماسه ۹ دی فاتحه جریان فتنه را خواندند

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / مردم در حماسه ۹ دی فاتحه جریان فتنه را خواندند

سردار نجات: رهبر انقلاب افکار عمومی را به سمت واقعیت‌های پشت پرده ۹ دی معطوف کردند

nejat

 معاون فرهنگی سپاه گفت: این توصیه‌ها و آگاه‌سازی باعث شد مردم هویت فتنه‌گران را به خصوص در روز عاشورا بشناسند/ مردم در حماسه ۹ دی فاتحه جریان فتنه را خواندند

 سردار محمدحسین نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: جریان فتنه سال 88 با پشتیبانی غرب به دست افرادی ایجاد شد که از لحاظ فکری وابسته به غرب بودند و این فتنه ضایعه بزرگی به کشور ما وارد کرد.

وی در خصوص نقش مقام معظم رهبری در خلق حماسه 9دی از سوی مردم گفت: نقش اصلی مقام معظم رهبری آگاه‌سازی و هدایت همه افکار عمومی به سمت واقعیت‌های پشت پرده 9دی بود. این توصیه‌ها و آگاه‌سازی باعث شد مردم هویت فتنه‌گران را به خصوص در روز عاشورا بشناسند و حادثه عظیم 9دی را بوجود آورند و فاتحه جریان فتنه را بخوانند.

رییس هیات امنای هیات رزمندگان اسلام ادامه داد: مردم یک سال و نیم با سران فتنه مدارا کردند و کاری با آنها نداشتند و اجازه دادند این‌ها ماهیت خود را نشان دهند. فتنه‌گران در 25 بهمن سال 89 درصدد ایجاد فتنه‌ای جدید بودند؛ یعنی بعد از اینکه موج بیداری در کشورهای اسلامی ایجاد شد، آمریکایی‌ها آمدند این موج را برگردانند، لذا در کشورهای سوریه و ایران، عوامل آنها هم‌صدا شدند تا یک فتنه جدید راه بیندازند، آن موقع بود که شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که حصر انجام شود. کسانی‌که به دنبال رفع حصر هستند، می‌خواهند مردم جنایات سران فتنه را فراموش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *